2 0 2 1
2014年1月27日 星期一
任 性 一 下
新學期第一堂學整動畫 新開始
早起去食早餐的行動失敗 :(
好耐無試過放學果一刻有一絲身心疲累嘅感覺
再訓咁少我一定好快死 . . .
哈哈 咁口語化寫網誌有種回到當年嘅感覺
原諒我訓太少 頭腦唔靈活到一個點
只想亂寫一通
記低今日 放低今日發生嘅事係度
然後聽日又重新上路 :)
好任性 放學太掛住翠華奶茶
狼到叫杯外賣 一路係巴士度飲
寵壞自己
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言